FAQ

1. Ce semnificatie are MOQ?

MOQ semnifica cantitatea de comanda minima a fiecaruri produs. In cazul in care produsul respectiv nu apare pe stoc doar poate fi comandat (MOQ) – care ineamna cantitatea minima de comanda din acel produs.

2. Care este cantitatea minima de comanda (MOQ) pentru un anumit produs?

Cantitatea minima de comanda (MOQ) pentru anumite produse sunt disponibile doar in cantitati comerciale care sunt afisate pe pagina web. Daca la anumite produse nu sunt afisate cantitatile minime de comanda (MOQ), va rugam sa ne contactati agentii nostrii de vanzari care va va ajuta cu mare drag. MQO-ul variază la fiecare produs. Produsele care sunt in stoc nu au MOQ - asta inseamna ca se poate comanda in cantitatea dorita, respectiv stocul disponibil.

3. Cantitatea minima de comanda (MOQ) este aceeasi pentru toate produsele?

Cantitatea minima de comanda (MOQ) este diferit pentru fiecare produs imparte. In cazul in care produsele sunt pe stoc, nu depinde de minima de comanda. Acest lucru inseamna ca sunt disponibile in orice numar in functia stocul disponibil.

4. Se pot comanda si cantitati mai mici din minimul de comanda (MOQ)?

Daca un anumit produs are o cantitate minima de comanda (MOQ) nu este disponibil in cantitati mai mici. Daca sunteti interesat de cantitati mai mici, vizualizati produsele pe care le avem in stoc.

5. Pot comanda produse, daca in acel moment nu sunt disponibile pe stoc?

Desigur! Faptul ca produsul nu a fost disponibil la momentul comenzi puteti comanda din nou. Va rugam sa ne contactati pentru mai multe detali!

6. Exista posibilitatea de a comanda mostre de produse?

Din majoritatea produselor noastre este posibil comandarea mostrei. In acest caz, butonul „Solicitati esantion de produs” va aparea pe pagina produsului. Este posibil sa comandati 1 esantion gratuit pe produs, din maximum 3 produse diferite, fiecare produs comandata peste aceasta se plateste pe bucată. In cazul comandarii msotrei, va fi perceput doar costul de expediere.

7. Cum pot comanda mostre?

Este posibil sa comandati mostre de produse direct prin webshopul nostru. Pur si simplu faceti clic pe butonul „Solicitati esantion gratuit” care se afla sub butonul ,,Adagua in cos". Puneți mostra în coș și continuați cumpărăturile și/sau treceti la casa!

8. Ce inseamna insigna "Produse standarde"?

PRODUSE DISPONIBILE CONTINU IN CANTITATE MAI MICA Acestea sunt produse pe care ne straduim continuu sa le pastram in stoc. In ciuda acestui fapt, un client poate achizitiona cantitatea maxima disponibila in timpul unei singure comenzi de pe web, dar nu trebuie sa va faceti griji, produsul va fi disponibil din nou in curand, chiar si in cantitati mai mici.

9. Ce inseamna insigna "Aprovizionare continuă"?

PRODUSE CARE SE PRODUCE CONSTANT, DAR SUNT DISPONIBILE NUMAI PERIODIC IN NUMAR MAI MIC Produsele cu eticheta de "Aprovizionare continuă" nu sunt neaparat disponibile din stoc. Daca exista o cerere, le putem furniza, dar pentru aceasta - in cele mai multe cazuri - este necesara comandarea cantitatii minime. Solicitati o oferta pentru produsul selectat.

10. Ce insemana eticheta „Lichidarea stocului / SURPLUS” de pe poza produsului?

ANUMITE PRODUSE SUNT DISPONIBILE DOAR O DATA, CU POSIBILITATEA CA NU VOR FI DISPONIBILE IN VIITOR Produsele cu eticheta „Lichidarea stocurilor” sunt la reducere, „produse finale” care sunt oferite la pret redus. Odata ce au epuizat stocul, mai mult ca sigur nu vor mai fi disponibile în magazinele noastre web. Daca inca sunt produse disponibile, pot fi achizitionate ulterior, doar daca se comanda cantitatea minima necesara. In ceea ce priveste aceste produse, este putin probabil ca acestea sa fie disponibile la preturi promotionale. Daca sunteti interesat de astfel de produse contactati personalul nostru de vanzari! Produsele noastre „Lichidarea stocurilor” pot fi gasite AICI: http://allinpackaging.ro/transport.html.

11. Aveți brosura/catalog tiparita?

"Momentan nu avem brosura sau catalog tiparita, totusi pe webshopul All In Packaging oferim informatii actualizate constant, privind ofertele noastra de produse.

12. Cum pot comanda un produs care nu este pe stoc?

Puteti comanda produse care nu sunt disponibile in stoc, dar aceste produse vor avea un numar minim de comanda (MOQ). Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati agentul nostru de vanzare.

13. Cum pot comanda o cantitate mai mica dintr-un anumit produs, in cazul in care este disponibil numai in cantitati mari?

In cazul in care produsul este disponibil numai in cantitati mari, nu putem garanta furnizarea acestuia in cantitati mai mici. Pentru ca gama noastra de produse este in continu extindere, in multe cazuri un produs este disponibil in variante diferite astfel va putem oferi un produs similar, inlocuitor. Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati agentul nostru de vanzare.

14. Sticlele/ recipientele vin cu capace?

Daca nu este indicat denumirea produsului (SET) flacoane sau alte recipiente nu vor veni impreuna cu capac. Solicitati colegi de la departamentul vanzari care va ajuta la alegerea produsului potrivit.

15. Ce inseamna codurile cum ar fi 24/410 in descriere?

Codurile in descrierea produselor sau in titlu nu este acelasi cu codul de identificare a produselor. Acest cod se refera doar la parametri produselor cum ar fi dimensiunea gatul unei flacoane 24/410 - in acest caz 24 semnifica diametrul iar 410 inaltimea.

16. Este disponibil acelasi produs si in alte dimensiune si culoare?

In cel mai multe cazuri produsele noastre sunt disponibile in varietate larga de culoare si dimensiuni. Va rugam sa ne contactati telefonic pentru mai multe informatii!

17. Produsele sunt dezinfectate?

Produsele noastre nu sunt dezinfectate, acest lucru se revendica asupra responsabilitatii clientului!

18. Produsele dumneavoastre sunt adecvate pentru depozitarea produselor alimentare?

Multe dintre produsele noastre sunt potrivite pentru depozitarea produselor alimentare. Aplicabilitatea anumitor produse in mai multe cazuri sunt influentate de tipul de materiale. Inainte de cumparare va rugam sa contactati colegii nostri care sunt bucurosi sa va ajute pentru alegerea ambalajului cel mai adecvat!

19. Aveti desene tehnice pentru produse?

La cerere va putem oferi desene technice la anumite produse. In acest caz va rugam sa ne contactati.

20. Am avea nevoie de un produs care nu se gaseste in webshop, puteti obtine acest produs?

Daca aveti nevoie de o cantitate mare de ambalaje care nu se gaseste in webshop, va rugam sa contactati agentii nostri de vanzari care va pot ajuta in achizitionarea produsului dorit.

21. Pot comanda si prin telefon?

Daca aveti nevoie de ajutor, sau aveti intrebare in legatura cu plasarea comenzii va putem ajuta telefonic, dar nu putem accepta comenzi sau plati in acest fel, doar electronic (e-mail, magazin webshop). Va rugam sa ne trimiteti un e-mail, iar reprezentantii nostri de vanzari vor genera o factura proforma pentru dvs.

22. Din ce metoda de plata pot alege?

Puteti alege dintre trei metode de plata: transfer bancar, Pay Pal si Wirecard.

23. Oferiti si servicii de livrari- 1 zi?

Este posibil sa livram la domiciliu intr-o zi cu curieratul expres, in cazul in care produsul comandat este pe stoc si este disponibil in cantitatea ceruta. Va rugam sa ne contactati prin telefon pentru mai multe informatii!

24. In cat timp se face livrarea?

In cazul in care produsele sunt pe stoc produsul de va livra in cateva zile. Pentru mai multe informatii va rugam sa dati clic aici: https://allinpackaging.ro/transport.html. In cazul in care produsul comandat nu este pe stoc si en-gros, timpul de livrare poate varia - va rugam pentru mai multe detalii sa contactati serviciul pentru clienti.

25. Cum pot sa ma asigur daca un anumit flacon este compatibil cu un capac sau pulverizator/trigger etc.

La selectarea produselor din magazinul web, trebuie sa potriviti dimensiunea gatului pentru flacon cu capacul. De ex. daca un flacon are o dimeansiune a gatului 18/410 va trebui sa alegeti un capac/pulverizator etc. cu aceasi dimensiune. In webshop langa categoriile de produse gasiti filtre, care ajuta la alegerea produsului cat mai potrivit. De exemplu dupa achizitionarea flacoanelor dorit sa alegeti si capace si pulverizatoare, va propunem sa masurati cu liniarul dimensiunea gatului pentru a alege corect recipientul dorit

26. Oferiti reducere/oferte?

Avem reduceri speciale des pe tot parcursul anului. Abonati-va la newsletter pentru a beneficia de oferte si ultimele noutati. 

27. Ce inseamna "Surplus"?

Produsele "Surplus" cunoscute si sub denumirea de produse „la lichidare”, au preturi speciale din cauza lichidarii stocurilor. In cazul in care acestea nu mai sunt disponibile, probabil ca nu vor mai fi pe stoc nici in viitor. Daca sunteti interesati de acest tip de produs, va rugam sa contactati reprezentantul nostru de vanzare. Cumparam stocuri de ambalaje: https://allinpackaging.ro/cumparam-stocuri-de-ambalaje

28. Ce inseamna "FBOG" în denumirea unui produs?

Lungimea tubului este determinata de FBOG (din partea inferioara a garniturii), in milimetri. FBOG lungimea tubului poate fi calculata de la intreaga inaltime a flaconului daca clientul nu poate da lungimea tubului, dar flaconul utilizat (sau dimensiunea exacta) este disponibil. Se calculeaza: Sticla completa (de jos pana in varful gatului) + 5 mm.

29. Tăierea tubului și timpii de livrare in cazul cumpărării seturilor?

Dacă cumpărați un set, putți fi sigur că produsele împerecheate vor fi perfect compatibile între ele. Dacă alegeți un set cu dozator , lungimea tubului va fi lungimea potrivită pentru sticlă. Pentru a asigura dozatorul din set cu tub de dimensiunea potrivită, ajustăm întotdeauna lungimea tubului la sticla comandată. Oferim acest lucru prin tăierea tubului care nu are costuri suplimentare. În majoritatea cazurilor, în special pentru cantități mai mici, acest lucru nu are ca rezultat o creștere a timpului de livrare. Cu toate acestea, în cazul unor loturi mai mari și cantități de câteva mii, tăierea tubului necesită mai mult timp, motiv pentru care trebuie calculate timpi de producție și livrare mai mari. (1-2 săptămâni).

30. Preț net și brut pe site? 

Dacă nu sunteți autentificat la profilul dvs., pe lângă prețurile nete vor fi afișate prețurile brute. Dacă vă conectați la profilul dvs. și este introdus numărul de TVA, veți vedea doar prețurile nete ale produselor pe site.